مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت تامین نیاز‌های دختران در جامعه گفت: دختران جامعه با توجه به بلوغ زودتری که نسبت به پسران دارند باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ 07 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از  ایرنا، «فرحناز محمدی» روز سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت روز دختر که در مجتمع رفاهی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در هیچ کدام از ادیان الهی به اندازه دین اسلام جایگاه و منزلت دختران و زنان بزرگ داشته نشده است.

وی تاکید کرد: برای خدمات دهی بهتر به دختران استان نیازمند همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه براهمیت رسیدگی به اصول تغذیه‌ای دختران در سنین کودکی تاکید کرد و گفت: باید اصول تغذیه‌ای را به خوبی برای دختران بعد از ۶ سال رعایت کنیم تا از آسیب‌های جسمی به آنان در سنین بالاتر جلوگیری شود.

محمدی بهزیستی را متولی سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: بهزیستی برای سلامت جسمی و روانی جامعه دست به اقدام می‌زند و در جا‌هایی که نیاز باشد مداخله خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه در اداره کل بهزیستی، برنامه آموزش مهارت‌های زندگی و خود مراقبتی برای دختران کرمانشاه به صورت منظم برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در درجه نخست برای مراکز آموزش بهزیستی استان و سپس به صورت عمومی برای جامعه اجرا می‌شود.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه با تشکر از همکاری ارگان‌های دولتی با بهزیستی به منظور مراقبت از دختران کرمانشاه گفت: برای مراقبت بهتر از دختران استان نیاز به همکاری بیشتر دیگر دستگاه‌های اجرایی داریم.

در پایان این مراسم از مربیان برتر بهزیستی کرمانشاه در حوزه آموزش دختران تجلیل به عمل آمد.

هم اکنون ۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان زیرپوشش بهزیستی و بیش از ۱۶۰هزار نفر دیگر از جمعیت استان کرمانشاه زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار