بمناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)و روز دختر:
بمناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)و روز دختر و همچنین ایام دهه کرامت طی مراسمی از بانوان شاغل در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تقدیر شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 09 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این مراسم بیان داشت: حضرت معصومه (س) از نمونه‌های بارز زنان مجاهد تاریخ در علم، معرفت دینی، بصیرت و آگاهی سیاسی است که الگویی بی‌بدیل و درخشان برای دختران محسوب می‌شود.

وی افزود: بانوان به لحاظ نظم، دقت و انضباط کاری بهتر از آقایان هستند از اینرو بانوان شاغل در سازمان نقش اساسی و حساس در انجام وظایف سازمان به عهده دارند.

امام جماعت سازمان نیز در ادامه گفت: در فرهنگ اهل بیت (ع) که ریشه در وحی و کلام الهی دارد، زنان و دختران از جایگاه خاصّی برخوردارند و تعابیر زیبا و بلندی که برای دختران به کار گرفته شده است، حاکی از این موضوع است.

سعید مدرسی افزود: هدف از نامگذاری این روز خجسته به نام روز دختر الگو گرفتن دختران از شخصیت حضرت معصومه (س) است تا دختران جامعه ما در سبک زندگی و فضایل دینی از ایشان الگو بگیرند. امام رضا (ع) در این باره می‌فرمایند: «کسی که حضرت معصومه(س) را با شناخت زیارت کند بهشت بر او واجب است..

لازم به ذکر در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از دختران شاغل در سازمان و همچنین فرزندان دختر همکاران که به سن تکلیف رسیده اند تقدیر بعمل آمد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار