معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه میزبانی مطلوب از خیل عظیم عاشقان امام زمان(عج) در جمکران نیازمند مفروش کردن صحن‌ها و شبستان‌هاست، گفت: برای صحن جامع مهدوی و شبستان بقیع ۴۰ هزار متر فرش نیاز داریم.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ 09 June 2022

به گزارش تابناک قم، ابراهیم صدوقی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران در سال‌های اخیر رشد عمرانی خوبی متناظر با نیاز زائران داشته است، اظهار کرد: شبستان‌ها و رواق‌های مسجد به همت بانیان و خیرین احداث شده و درحال تکمیل است تا بتوانیم خدمت رسانی مطلوب تری به خیل عظیم زائران و نمازگزاران این مسجد مقدس داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از ملزومات شبستان ها پس از آماده سازی، تامین فرش مورد نیاز است؛ از سوی دیگر در شش ماهه نخست سال مراسم و نمازهای جماعت باشکوه در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برگزار می شود که خدمت رسانی مطلوب به زائرین نیازمند تامین فرش برای مفروش کردن صحن است و این مورد از ضروریات این مکان مقدس است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه بانیان و خیرین می توانند در تامین فرش مورد نیاز مسجد مقدس جمکران مشارکت کنند، گفت: خیرین و بانیان می توانند طی تماس با واحد نذور و هدایا با شماره تلفن ۰۲۵۳۱۳۲۰ و یا مراجعه به وب سایت رسمی این مکان مقدس به نشانی www.jamkaran.ir، میزان مبلغ هدیه خود برای خرید فرش را مشخص کرده و به صورت آنلاین وجه مورد نظر خود را واریز کنند و در ثواب مفروش کردن مسجد مقدس جمکران سهیم شوند.

صدوقی با اشاره به اینکه در مرحله اول ۳۲ هزار متر فرش برای صحن جامع مهدوی و ۸ هزار متر فرش برای شبستان تازه تاسیس بقیع مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: روز شنبه ۲۱ خرداد ماه به مناسبت ولادت امام رضا(ع)، طی مراسمی فرش های اهدایی خیرین به مسجد مقدس جمکران در مسجد مقام، مساجد امام علی و حضرت زهرا علیهما السلام این مکان مقدس مفروش خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار