استاندار کرمانشاه عصر روز پنجشنبه با حضور در اورژانس بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه از مصدومان حادثه ریزش ساختمان در شهر نوسود و مجروحان حادثه تصادف مینی‌بوس در منطقه هلشی عیادت و بر رسیدگی فوری و مناسب به وضعیت آنان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹ 09 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در این ملاقات، آخرین وضعیت مصدومان حوادث نوسود و هلشی را از دکتر قباد محمدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و پزشکان و پرستاران بخش اورژانس جویا شد.

امیری مقدم همچنین با بیماران و همراهان آنان ابراز هم‌دردی کرد و با بیشتر مجروحان همکلام شد تا وضعیت ارائه خدمات درمانی را از زبان آنان هم بشنود.

خدمت رسانی کادر درمان به مجروحان با سرعت و دقت در حال انجام بود اما برخی بیماران هم از انتظار زیاد برای تکمیل مراحل درمانی خود رضایت کافی نداشتند که استاندار کرمانشاه به رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت بیمارستان طالقانی دستور داد، زمان تکمیل فرآیند درمان بیماران بستری در بخش اورژانس باید به حداقل برسد و برای این کار لازم است تمام توان و اقدامات مربوطه برای خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر به بیماران این بخش در اولویت دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان باشد.

استاندار کرمانشاه در پایان عیادت بیماران، به کادر درمان بیمارستان طالقانی خداقوت گفت و از همراهان پر تعداد مجروحان حادثه هلشی هم تقاضا کرد که برای ایجاد زمینه خدمت‌رسانی بهتر به بیماران بستری، همکاری لازم را با پزشکان و پرستاران داشته باشند و از تجمع نابجا در بخش اورژانس پرهیز کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار