کد خبر: ۱۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵ 04 March 2015

به گزارش فارس از شیراز، حجت‌الاسلام عبدالرضا خوشنویس بعدازظهر امروز در جشن نیکوکاری اظهار کرد: در استان فارس 15 هزار یتیم که مورد حمایت کمیته امداد هستند اگر بخشی از نیازهای مادی و معنوی آنان برطرف شود به آرامش دست می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین معضل انسان‌ها استرس، نگرانی و تشویش در برابر ناملایمت زندگی به‌ویژه فقر و تنگدستی است که باید در این زمینه متولیان فرهنگی راهکارهایی برای آن بیندیشند تا جامعه به آرامش دست یابد.

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی استان فارس تصریح کرد: برای برطرف شدن استرس و اضطراب راهکارهای مختلفی ارائه شده که با اجرایی شدن آن‌ها می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

خوشنویس بیان کرد: یکی از راه‌های مقابله با استرس که اسلام روی آن تأکید فراوان دارد توجه به عفو، محبت و گذشت به دیگران بوده زیرا بسیاری از این معضلات و مشکلات ناشی از گسترش فقر در جامعه است.

وی اضافه کرد: برطرفکردن نیازهای عاطفی، محبت به دیگران و چگونه زیستن و رفع نیاز هم‌نوعان و هم‌کیشان و حضور خیران در کمک به نیازمنداننیز از دیگر مواردی است که می‌توان با کمک آن‌ها بر استرس و مشکلات روحی و روانی غلبه کرد.

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی استان فارس بیان کرد: در هفته نیکوکاری که از هشتم تا نوزدهم اسفندماه هرسال در سراسر کشور برگزار می‌شود فرصت مناسبی برای خیراناست که با مشارکت در این امر خیر فریضه احسان و نیکوکاری را به‌جا آورند.

خوشنویس خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی استان فارس نیز با دایر کردن پایگاه و مراکز جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی گام‌های مؤثری در کمک و یاری به نیازمندان برداشته است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931213001196#sthash.WMWjozKW.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار