فرماندار سرپل ذهاب:
فرماندار سرپل ذهاب از تحولی عظیم در حوزه اشتغالزایی در سرپلذهاب خبر داد و برای تحقق ایجاد اشتغال توجه و همت مسئولین و تسهیل گری بانک‌ها نیاز ویژه دانست.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳ 14 June 2022

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص بحث اشتغال زایی در شهرستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال محور اصلی در شهرستان است که مورد تاکید رئیس جمهور و استاندار کرمانشاه می‌باشد از این رو در سال جاری باید تقریباً ۲۰۱۷ نفر در شهرستان ایجاد شغل کنیم و خوشبختانه با پیگیری‌ها و تاکیداتی که ما داشتیم و جلساتی که برگزار شد تقریبا ۳۵۵ نفر تاکنون جذب کار شدند.

وی افزود: در سامانه رصد هم در حدود ۱۷ درصد ثبت سامانه صورت گرفته و در این میان انتظار داریم که دستگاه‌های متولی یک توجه خاص و ویژه‌ای به بحث اشتغال داشته باشند فرصت‌های شغلی ایجاد کنیم.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: در تبصره ۱۶ تقریباً ۳۳۳ طرح داشتیم با رقمی حدود ۲۱ میلیارد تومان و ۳۳۳ نفر هم اشتغال زایی صورت گرفته و در تبصره ۱۸ ماه ۱۲۲ تا طرح با رقمی حدود ۲۰ میلیارد تومان می‌باشد و انتظار ما این است که انشاالله کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به شهرستان ما به توجه ویژه و اساسی داشته باشد.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای با حضور نماینده محترم مردم سرپلذهاب در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل اداره کار رفاه اجتماعی استان و همچنین مدیر کل محترم کمیته امداد تصمیمات خوبی اتخاذ شد قرار شد ۶۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۶ کهدمتولی آن کمیته امداد استان و شهرستان است به شهرستان هم برای تحت پوشش و غیر تحت پوشش تزریق گردد، انشاالله بتوانیم با این ارقام در نظر گرفته شده تحولی در حوزه اشتغال شهرستان ایجاد بکنیم.

بابلی گفت: مشاغل خانگی هم مستقل و پشتیبان پیگیری کردیم مقرر شد در آینده نزدیک ارقام این هم ابلاغ شود و ما بتوانم شغل‌های پایدار در منطقه و در شهرستان ایجاد بکنیم.

وی در پایان گفت: انتظار داریم همه مدیران و به ویژه بانک‌ها، برای پرداخت تسهیلات بانکی به کسانی که دنبال این هستند که شغلی برای خود ایجاد کنند تسهیل گر باشند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار