مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه:
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام متقاضیان حضور در دوره‌های مهارتی پروژه‌های نفت و گاز استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ 15 June 2022

یاور محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و در راستای اجرای تفاهم نامه سه جانبه کشوری مابین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، وزارت نفت و استانداری کرمانشاه.
ثبت نام در دوره‌های آموزشی پروژه‌های نفت و گاز استان آغاز شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه افزود: رشته‌های جوشکاری برق، جوشکاری آرگون، جوشکاری آلیاژ‌های آهنی و غیرآهنی، لوله کش صنعتی، برق کار صنعتی، ابزار دقیق و ماشین آلات مکانیکی و نصب آنها؛ از جمله حرفه‌های قابل ثبت نام در این سامانه می‌باشند که متقاضیان حائز شرایط پس از ثبت نام و تأیید مدارک در این دوره‌ها شرکت خواهند کرد و پس از پایان دوره و کسب گواهینامه مهارت، بر اساس معیار‌های مورد نیاز وزارت نفت، در این پروژه‌ها جذب و مشغول کار خواهند شد.

محمدی یادآور شد: این طرح صرفا شامل نیرو‌های بومی استان بین رده سنی ۲۰ تا ۴۰ سال خواهد بود و در شهرستان‌های هدف شامل اسلام آباد غرب، سنقر و کلیایی، کنگاور، روانسر و گیلانغرب اجرا می‌گردد.
لازم به ذکر است کلیه شرایط و ضوابط حضور در دوره‌های مذکور در سامانه ثبت نام به نشانی https://maharat-kr.ir قابل مشاهده می‌باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار