مدیر مخابرات منطقه ایلام:
مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: در حال حاضر این شرکت ۱۵۰ میلیارد ریال از دستگاه های اجرایی استان طلب دارد.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ 27 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حشمت اسدی اظهار کرد: متاسفانه بزرگترین بدهکاران مخابرات منطقه ایلام دستگاه های دولتی هستند و در طول سال با ارسال پیامک، مکاتبات اداری و مراجعه حضوری به این دستگاه ها خواستار پرداخت طلب هستیم اما متاسفانه تاکنون اقدامی انجام نشده است.

وی گفت: قطع تلفن ثابت و اینترنت دستگاه های طلبکار، برای شرکت مخابرات توسط یک نرم افزار انجام می شود و نیاز به مراجعه حضوری نیست اما به خاطر اینکه کار مردم با اختلال مواجه نشود به ناچار این کار انجام نمی‌شود.

مدیرمخابرات منطقه ایلام با بیان اینکه اگر مخابرات نتواند به واسطه دریافت طلب، هزینه شرکت‌های تامین کننده وسایل جانبی را پرداخت کنند به مرور زمان نه تنها تلفن این دستگاه ها بلکه مشترکین نیز قطع خواهد شد.

اسدی ادامه داد: متاسفانه برخی از ساختمان‌های مخابرات استان فرسوده هستند که اگر این طلب به موقع پرداخت شود این مکان‌ها بازسازی یا نوسازی می شوند.

وی تصریح کرد: مشترکین و مردم از ما انتظار سرویس مناسب و با کیفیت دارند و این مطالبه کاملا بحق است و اگر نتوان این انتظار را براورده کنیم سبب بی‌اعتمادی مردم به مخابرات می شود.

مدیرمخابرات منطقه ایلام در پایان از دستگاه های اجرایی استان خواست نسبت به پرداخت طلب خود اقدام کنند تا خدماترسانی به مردم با مشکل مواجه نشود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار