سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: چالش اصلی ما در حوزه سلامت؛ تهدید علیه بهداشت عمومی است، اما قوانین موجود بازدارنده نیست و نیاز به حمایت حقوقی دستگاه قضا داریم.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ 06 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سرپرست دانشگاه که وی را مهندس کریمی معاون توسعه همراهی می‌کرد، صبح امروز با دکتر کرمی دادستان کرمانشاه دیدار کرد، در این جلسه دکتر قباد محمدی اظهار کرد: هفته قوه قضاییه را که پشت سر گذاشتیم به جنابعالی و همکاران پر تلاش شما تبریک می‌گویم و آرزوی توفیق و سلامت دارم و از حمایت‌های همیشگی شما سپاسگزارم که هیچوقت حوزه سلامت را تنها نگذاشتید، بویژه در حوزه تامین وسایل حفاظت فردی در اوایل کرونا و بعد از آن تشدید نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاور دانشگاه بوده اید.

وی افزود: به برکت کار جهادی واکسیناسیون، کرونا در کشور تحت کنترل است و از اوج اپیدمی که آمار بستری‌ها که بیش از ۱۶۰۰ نفر بود، در یک ماه گذشته تک رقمی شده است.

محمدی تصریح کرد: با توجه به تزریق چند دوز واکسن و ابتلا اکثر مردم به کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سطح ایمنی خوبی در جامعه ایجاد شد که موجب کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر این بیماری گردید؛ اما با گذشت بیش از ۶ ماه این سطح ایمنی در حال کاهش است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: چالش اصلی ما در حوزه سلامت؛ تهدید علیه بهداشت عمومی است، اما قوانین موجود بازدارنده نیست و نیاز به حمایت حقوقی دستگاه قضا داریم.

شهرام کرمی دادستان کرمانشاه نیز افزود:زحمات شبانه روزی کادر درمان به خصوص در بحران کرونا هیچگاه فراموش نمی‌شود و در این راه شهدای بسیاری تقدیم سلامت مردم کردند.

وی اظهار کرد:وظیفه خود می‌دانیم از مجموعه دانشگاه و پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان که همیشه و در همه بحران‌ها پای کار هستند، حمایت کنیم. دانشگاه به عنوان متولی سلامت جامعه و گستردگی و پراکندگی، با جان انسان‌ها سروکار دارد که کار سخت و طاقت فرسایی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار