فرماندار شهرستان هرسین:
فرماندار شهرستان هرسین گفت: دلالان و واسطه گران مانعی برای تولید و بزرگترین آسیب در جهت توسعه و ایجاد اشتغال در شهرک های صنعتی هستند.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 07 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه عبادالله کنجوریان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال این شهرستان که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه برگزار شد دلالان و واسطه گران را مانعی برای تولید و بزرگترین آسیب در جهت توسعه و ایجاد اشتغال در شهرک‌های صنعتی دانست.

وی افزود: دلالان و سودجویان با خرید و مسکوت گذاشتن اراضی و یا واحد‌های تولیدی و صنعتی علاوه بر این که در افزایش قیمت اراضی شهرک‌های صنعتی تاثیرگذار هستند با طمع ورزی و رویکرد منفعت طلبی مانعی بر سر راه تولید هستند.

کنجوریان تصریح کرد: تعیین تکلیف کمبود آب شهرک صنعتی هرسین و پیگیری بند ۷ صورتجلسه ستاد تسهیل تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص تعیین تکلیف پایان کار شرکت‌های تولید کننده بذر از مهمترین موضوعات مورد بحث این جلسه بود.

فرماندار هرسین گفت: تخریب استخر‌های ساخته شده در تعدادی از واحد‌های صنعتی، قطع انشعاب‌های آب بدون مجوز و پیگیری طرح‌هایی که زمین به آن‌ها واگذار شده، ولی همچنان بلاتکلیف هستند از دیگر مصوبات این جلسه بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار