سومین و آخرین مرحله از رقابتهای لیگ کاراته وان ایران با حضور یکهزار و ۲۳۱ کاراته‌کای پسر به میزبانی استان زنجان در حال برگزاریست و تیم کاراته استان یزد تاکنون موفق به کسب سه مدال رنگارنگ شده است.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷ 07 July 2022

تیم کاراته استان یزد در این مسابقات با ۲۰ کاراته کای پسر در بخش کمیته تمام رده‌های سنی حضور یافته و تاکنون در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم رده سنی نوجوان توسط «محمد رضا حاجی» صاحب مدال طلا شده است.

همچنین از استان یزد، «امیر محمد کلاه دوز» در وزن منفی ۵۲ صاحب مدال برنز شد و «سید شایان سالاری مقدم» نیز در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم گردن آویز برنز گرفت.

این رقابت ها که مرحله پایانی از سومین دوره مسابقات کاراته وان است، هشت نفر برتر رنکینگ مجموع سه مرحله به همراه چهار سکونشین این دوره به مرحله بعدی مسابقات انتخابی که تحت عنوان قهرمان قهرمانان است، راه پیدا خواهند کرد و با مدال آوران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان ۲۰۲۱ به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت دو نفر برتر از هر وزن به اردوی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ که در رده های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال که طی روز های ۴ تا ۸ آبان ۱۴۰۱ در قونیه ترکیه برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

گفتنی است؛ رقابتهای دختران این لیگ از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه با حضور یکهزار و ۳۲۹ ورزشکار در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی انقلاب استان زنجان برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مدال طلا ، کاراته ، برنز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار