فرماندار ویژه کاشان:
فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه پایه‌های اصلی جهاد تبیین را نخبگان تشکیل می‌دهند، گفت: جهاد تبیین در برهه کنونی بیش از هر زمانی نیازمند آگاهی و مسلح شدن نخبگان است.
کد خبر: ۱۰۵۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ 04 July 2022

محمدشریف زارعی روز دوشنبه در نشست کارگروه جهاد تبیین کاشان افزود: استادان، معلمان و افرادی که دارای جایگاه و پایگاه اجتماعی در جامعه هستند، می‌توانند در حوزه جهاد تبیین موثر باشند و به آگاهی بخشی مردم بپردازند.

فرماندار ویژه کاشان اظهار داشت: جنگ و جدال وارونگی تبیین از سالها پیش با طرح مطالب دروغ و غیرواقعی علیه  جمهوری اسلامی ایران به راه افتاده و دشمنان با ابزار رسانه‌ای بیگانه در تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم و به ویژه جوانان هستند.

وی ادامه داد: برخی اتفاق‌ها ناشی از این موضوع، طرح مسایل ناحق و نادرست از سوی معاندان است.

زارعی اضافه کرد: در موضوع جهاد تبیین، برای خنثی‌سازی شایعات و توطئه‌های دشمن نیازمند برنامه‌ریزی مدون و بیان کامل و درست مسائل هستیم.

فرماندار ویژه کاشان جهاد را کلمه‌ای مقدس و تبیین را روشنگری عنوان و تاکید کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی و به ویژه نهادهای فرهنگی با هر طیف و گروه در جامعه با روشی مطلوب برنامه‌ریزی مشخصی تدوین کنند و امید می‌رود کارگروه جهاد تبیین بتواند مسیر را هموار و نقشه راه را ترسیم کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :