مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام بیان داشت:برای تکمیل استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر ایلام به مبلغی بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان نیاز است.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ 09 July 2022

به گزارش تابناک ایلام، استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر ایلام در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۳۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع با هزینه تقریبی ۱۵ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۲  احداث و افتتاح شد اما بعد گذشت ۹ سال کماکان این ورزشگاه تکمیل و راه اندازی نشده است.

مظفر علی‌شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود : این پروژه در مناقصه قرار گرفته است و در ۲۰ تیرماه برنده این مناقصه مشخص می‌شود و بعد انعقاد قرارداد کار تکمیل آغاز می‌شود.

وی  گفت: برای تکمیل این پروژه به مبلغی بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان نیاز است.

علیشائی ادامه داد: در بحث روشنایی و نور ورزشگاه مشکلاتی وجود دارد که باید سیستم آن ترمیم و تنظیم شوند.

وی اظهار کرد:  این ورزشگاه در حال حاضر برای استفاده فوتبال و دومیدانی هیچ مشکلی ندارد همان طور که الان نیز مورد استفاده قرار میگیرد و این ورزشگاه میزبان  مسابقات  فوتبال تیم پالایش گاز ایلام نماینده استان در  لیگ برتر بانوان است که به جز ماه رمضان در اینجا مسابقات خود را میزبانی میکنند.

 وی گفت:  مسابقات قهرمانی دومیدانی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به میزبانی دانشگاه ایلام در ماه گذشته در پیست این ورزشگاه برگزار شد و هیات دومیدانی نیز در این ورزشگاه فعالیت دارد./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار