صباغیان:
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین آب پایدار نیاز اصلی مردم روستاهای بخش مرکزی مهریز است که مسئولان باید برای تحقق آن پیگیری و اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ 09 July 2022

«محمدرضاصباغیان» در کارگروه توسعه روستاهای مهریز که در روستای بنادک سادات برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: تامین آب پایدار در گروی ایجاد منابع جدید و جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز است.

وی با بیان اینکه کم‌آبی و خشکسالی طی سال‌های اخیر به دلیل کاهش نزولات جوی و استفاده بیش از حد از منابع موجود مشکل اصلی مردم است، بر ضرورت برنامه‌ریزی و همکاری مردم و مسئولان تاکید کرد.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس بیان کرد: نظارت بر حفرچاه‌های روستاها و تامین آب مورد نیاز باید با همکاری اداره آبفا محور فعالیت مسئولان قرار گیرد.

صباغیان در ادامه به اهمیت آسفالت سطح معابر و کوچه‌های روستاهای بخش مرکزی مهریز بعد از اجرای عملیات گازرسانی تاکید کرد.

وی توجه به ایجاد ابنیه فنی و دیوار ساحلی روستاها را به عنوان موضوع با اهمیت در روستاها ذکر کرد که لازم است دستگاه‌های مسئول با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی اقدام کنند.

«مسعود خلیلی» بخشدار مرکزی مهریز نیز در این نشست گزارشی از وضعیت روستاها و انجام امور فرهنگی و عمرانی ارایه و همکاری و پیگیری نماینده مجلس را در این موارد خواستار شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نماینده ، مسئولان ، مهریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار