فرماندار شهرستان هرسین:
فرماندار هرسین گفت:در جهت واگذاری پروژه‌های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، تولیدی و ... اولویت با شرکت تعاونی و توسعه شهرستان است. ‍
کد خبر: ۱۰۵۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱ 12 July 2022

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به تاکیدات و دستورات استاندار محترم ضمن فراهم نمودن بستر تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان کلیه ادارات آماده تعامل و همکاری در این راستا هستند.

فرماندار شهرستان هرسین در چهارمین جلسه کمیته اشتغال از پیگیری‌های استاندار به منظور تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان گفت و اظهار داشت: هدف از تشکیل شرکت مذکور استفاده از ظرفیت تعاونی در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، تولیدی و خدماتی در شهرستان است.کنجوریان ادامه داد: در جهت واگذاری پروژه‌های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، تولیدی و ... اولویت با شرکت تعاونی و توسعه شهرستان است.

وی ادامه داد: طبق قانون شرکت‌های تعاونی باید نیم درصد جمعیت شهرستان در تعاونی عضو گیری کنند و این نرخ در شهرستان هرسین حداقل ۴۰۰ نفر است.

کنجوریان افزود: طبق تدابیر اتخاذ شده فرمانداری و کلیه ادارات شهرستان ضمن تسهیل در تشکیل این شرکت‌ها آماده هرگونه تعامل و همکاری در چهارچوب قانون هستند.

فرماندار هرسین در پایان آخرین وضعیت پرداختی تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان هرسین را تاکنون ۳۵ میلیارد ریال در قالب ۱۶۵ طرح با اشتغال ۲۲۴ نفر عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار