در بخش کاراته کنترلی، تیم فرماندهی انتظامی انتظامی مازندران پس از شکست حریفان موفق به کسب مقام اول و تیم‌های انتظامی استان خوزستان و انتظامی تهران بزرگ به ترتیب دوم و سوم شدند
کد خبر: ۱۰۵۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹ 15 July 2022

تیم مازندران در مسابقات کاراته کارکنان وظیفه فراجا قهرمان شد.

 

به گزارش تابناک مازندران از صداوسیمای مرکز مازندران،معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی مازندران گفت:

مسابقات کاراته سربازان فراجا در دو بخش آزاد و کنترلی با حضور ۲۶ تیم از سراسر انتظامی استان‌ها و یگان‌های مستقل فراجا از یک شنبه ۱۸ تیرماه به مدت دو روز با پوشش خبری رسانه‌های استانی و ملی به میزبانی استان قم برگزار شد.

سرهنگ علی اصغر افتخاری افزود: تیم کاراته آزاد و کنترلی سربازان این فرماندهی پس از پشت سر گذاشتن اردو‌های منظم و با برنامه ریزی هدفمند در این دوره از مسابقات شرکت و در بخش کاراته آزاد موفق به کسب مقام اول شدند و تیم‌های انتظامی خراسان رضوی و انتظامی استان قم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

او ادامه داد: در بخش کاراته کنترلی، تیم فرماندهی انتظامی انتظامی مازندران پس از شکست حریفان موفق به کسب مقام اول و تیم‌های انتظامی استان خوزستان و انتظامی تهران بزرگ به ترتیب دوم و سوم شدند.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی مازندران گفت: سرباز وظیفه "ابوالفضل جعفر نواز" جمعی این فرماندهی با کسب هم زمان یک مدال طلا و یک نقره به عنوان جنگنده‌ترین قهرمان این دوره از مسابقات از سوی هیات کاراته فراجا انتخاب شد 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار