سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: تماشاخانه این کانون با عنوان «عید تا عید با تماشاخانه‌های سیار کانون» امروز به روستای باقرآباد شهرستان جعفریه سفر کرد و با همراهی کودکان ناحیه دامشهر به اجرای برنامه پرداخت.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۷ 18 July 2022

به گزارش تابناک قم، محمد غفاری اظهار داشت: اجرای برنامه در بوستان غدیر و میدان آل یاسین جمکران در امشب و فردا دوشنبه از دیگر برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در شهر مقدس قم است.

وی بیان کرد: این تماشاخانه سیار دیروز کار خود را با اجرای نمایش "منم بچه مسلمان" به کارگردانی محمدصادق مقدسیان و با هنرمندی ماشاالله کوهستانی و مهدی مقیم در استان قم آغاز کرد.

وی گفت: این نمایش به موضوع‌ غدیر و ولایت حضرت علی (ع) اختصاص دارد و به برنامه‌هایی با درون مایه مهربانی، دوستی، امید و شادی می‌پردازد.
غفاری افزود: اجرای سرود، مسابقه و قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های تماشاخانه سیار ‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قم است.

وی ادامه داد: اولین اجرای این برنامه عصر دیروز در مجتمع پردیسان قم بود و پس از آن کاروان شادی تماشاخانه به منطقه محروم اسماعیل‌آباد شهر قائم رفت و برنامه‌های شاد و جذاب برای کودکان و نوجوانان به اجرا گذاشت.

محله اسماعیل‌آباد از حدود دهه ۷۰ تشکیل شده و پس از سال ۱۳۸۶ با الصاق منطقه جمکران به شهر قم، جزو محدوده این شهر شده‌است و در حال حاضر این محله در محدوده شهر قم و کنار ریل راه‌آهن قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار