مدیر کل بهزیستی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه از اجرای برنامه‌های هفته بهزیستی از ۲۵ الی ۳۱ تیر ماه خبر داد و گفت: در این هفته مراسم واگذاری مسکن به مددجویان استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ 19 July 2022

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ۲۵ تیر ماه برنامه غبار روبی مزار شهدا و مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی و تجلیل از ورزشکاران موفق برگزار شد.

وی افزود: ۲۶ تیرماه نیز مراسمی به مناسبت هفته بهزیستی و عید غدیر خم با حضور پرسنل و تعدادی از جامعه هدف از یکی از مراکز شبانه روزی بهزیستی در استان برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هفته بهزیستی استاندار کرمانشاه از یکی از مراکز تحت نظارت بهزیستی، بازدید به عمل می‌آورند.

وی اضافه کرد: نشست‌هایی از جمله نشست خبری با اصحاب رسانه، نشست با تشکل‌های مردم نهادی که با بهزیستی فعالیت داشته و مجوز خود را از ما و دستگاه‌های دیگری همچون استانداری دریافت کردند، خواهیم داشت.

محمدی بیان کرد: مراسم واگذاری مسکن مددجویان را که بنیاد کشوری است در روز چهارشنبه برگزار می‌شود که استان کرمانشاه ۴۶ واحد را داراست و واحدی به صورت نمادین در شهرستان جوانرود واگذار می‌شود.

محمدی تاکید کرد: همایش پیاده روی برای کارکنان بهزیستی در روز پنجشنبه یا جمعه برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار