فرماندار قصر شیرین در گفتگو با تابناک:
فرماندار قصر شیرین گفت: در حال تدوین طرح جامع منطقه آزاد قصر شیرین هستیم تا پس از تدوین و ابلاغ آن جذب سرمایه و سایر برنامه‌های مرتبط عملیاتی شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 23 July 2022

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص اقدامات لازم در جهت مقابله با بروز خشکسالی در شهرستان اظهار کرد: جبران خسارات مردم با بروز خشکسالی بعد از ارزیابی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی به ستاد مدیریت بحران استانداری و سپس ستاد مدیریت بحران کشور اعلام می‌شود.

وی افزود: در بخش کشاورزی و دیگر دستگاه‌ها نیز روال اداری برقرار است باید همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به برآورد خسارات وارده اقدام کنند.

فرماندار شهرستان قصر شیرین با تاکید بر لزوم بیمه محصولات کشاورزان، یادآور شد: لازم است کشاورزان محصولات خود را در مقابل حوادث احتمالی از جمله یخ زدگی، خشکسالی و بیماری‌ها بیمه کنند به این ترتیب بیمه‌ها موظف به پرداخت خسارات هستند.

وی در ادامه در خصوص منطقه آزاد قصر شیرین و روند فعالیت‌های مربوط به آن تصریح کرد: با موافقت دولت و ابلاغ به استانداری و سازمان منطقه آزاد در سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، دفتر اجرایی افتتاح و مدیر آن منصوب شد.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی با نماینده و مدیر اجرایی و دستگاه‌های دیگر در این راستا، ابراز کرد: در نهایت جلسه هماهنگی برگزار شد و اکنون در شرف جذب اعتبار و تدوین طرح جامع منطقه آزاد قصر شیرین هستیم.

حیدری تاکید کرد: به این ترتیب پس از تدوین و ابلاغ طرح، اقدامات جذب سرمایه و راه اندازی گمرک و سایر مسئولیت و ماموریت‌ها قانونا بر عهده منطقه آزاد است که باید گام به گام انجام و منجر به تحول در استان کرمانشاه و شهرستان قصر شیرین شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار