رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام ١٨ هزار و ٨٨٩ ماموریت شهری و جاده‌ای توسط این مرکز در ٣ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ 29 July 2022

هومن رفیعی سروری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ۱۸۸۸۹ ماموریت‌ در سه ماهه نخست سال توسط این مرکز صورت گرفته که ۱۵۳۱۷ شهری و ۳۵۷۲ ماموریت جاده ایی بوده است.

وی تصریح کرد: تعداد کل ماموریت‌های ترافیکی ۳۷۷۰ مورد بوده که از این تعداد ۲۴۷۳ مورد ماموریت ترافیکی شهری و ۱۲۹۷ ماموریت ترافیکی جاده‌ای بوده است.

وی افزود: ۱۵۱۱۹ ماموریت غیر ترافیکی توسط این مرکز انجام شده که از این تعداد ۱۲۸۴۴ مورد ماموریت غیر ترافیکی شهری و ۲۲۷۵ مورد ماموریت غیر ترافیکی جاده‌ای بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه ۹۸۲۲۱ تماس با اورژانس پیش بیمارستانی گرفته شده که از این تعداد ۱۳۸۰۶ مورد مزاحم تلفنی بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۲۲ مورد بیمار بدحال، توسط اورژانس هوایی این مرکز از شهرستان‌ها به بیمارستان‌های شهرستان کرمانشاه منتقل شده اند.

رفیعی در پایان تاکید کرد: این مرکز دارای ۱۴۰ دستگاه آمبولانس دو دستگاه اتوبوس آمبولانس ۵ دستگاه موتور لانس و ۷۰۰ نفر پرسنل در سطح استان می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار