استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام تقویت فرهنگ اسلامی و مقابله با هجمه های فرهنگی استکبار را از جمله مهم ترین وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۵۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ 30 July 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام نیا  در دیدار با رییس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم، افزود: مدیران این شورا در سراسر کشور در راستای اعتلای فرهنگ، مذهب و دین اسلام و مقاوم کردن اعتقادات مردم از زمان تاسیس تاکنون تلاش ویژه های داشته است.

وی عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: این شورا سال ۵۹ به فرمان امام (ره) تاسیس و تاکنون در استان عملکرد بسیار خوب و رضایت بخشی داشته است.

استاندار ایلام تاکید کرد: برای تقویت این شورا از تمامی ظرفیت استان بهره خواهیم گرفت‌ و به فرمانداران نیز تاکید می شود برای حمایت این شورا و هماهنگی بیشتر با این شورا اهتمام جدی داشته باشند.

بهرام نیا بر لزوم هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی استان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید و اضافه کرد: تبلیغات در ایران دارای چارچوب و برگرفته های آموزه های اسلامی و دینی و نجات بخش انسان ها در دنیا و آخرت است.

وی تاکید کرد: شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی علاوه بر تقویت فرهنگ اسلامی و مقابله با هجمه های فرهنگی ، مدیریت و ساماندهی بخش اعظمی از عزاداری های ماه محرم و بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را بر عهده دارد.

وی با اشاره سخنان امام (ره) در خصوص تبلیعات یادآور شد: تبلیغات یکی از امور مهم بوده که بر دوش مسوولان نظام است و باید با این تبلیعات، اسلام را به بهترین شیوه ممکن و با استفاده از شیوه های جدید معرفی کرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص ایجاد شورای تبلیغات اسلامی گفت: ایجاد این شورا بحق، بجا و بهنگام بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار