مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اجرای طرح‌های در دست اقدام این شرکت در شهر کرمانشاه و رفع مشکل افت فشار و قطعی آب در مناطق جنوب و جنوب غربی این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 30 July 2022

رضا داودی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه به تشریح مصوبات سفر ریاست جمهور به استان کرمانشاه پرداخت و اظهار کرد: خوشبختانه سفر ریاست جمهوری با مصوبات خوبی در زمینه آب و فاضلاب همراه بود که قطعاً عملیاتی شدن این مصوبات در ارتقاء کیفیت خدمات شرکت آبفا تاثیرگذار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به تشریح مصوبات سفر ریاست جمهور به این استان پرداخت و گفت: مهمترین مصوبات سفر ریاست جمهوری تکمیل پنج تصفیه خانه فاضلاب در سطح استان و اجرای پروژه آبرسانی به شهر سنقر و ۲۰ مجتمع روستایی است.


به گفته داودی بیشترین مصوبات این سفر به حوزه اجرای طرح‌های فاضلاب اختصاص داشت که مهمترین آن‌ها طرح فاضلاب شهر کرمانشاه و به مدار آوردن پنج تصفیه خانه فاضلاب در شهر‌های تازه آباد، کرند، روانسر، جوانرود و سرمست بود، همچنین مقرر شد تکمیل دو تصفیه خانه فاضلاب در شهر‌های صحنه و سنقر نیز به این مصوبات اضافه شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: در مصوبات سفر ریاست جمهور به استان، آبرسانی به شهر سنقر از سد سلیمان شاه، اجرای پروژه‌های ۲۰ مجتمع آبرسانی روستایی و همینطور اصلاح بخشی از شبکه آب شهر کرمانشاه برنامه ریزی شد، که پس از تخصیص اعتبار و ابلاغ کامل این مصوبات به شرکت آبفا بر اساس برنامه زمانبندی از پیش طراحی شده این شرکت، پروژه‌های فوق به ثمر خواهند رسید.


داوودی تصریح کرد: با توجه به آبرسانی از سد گاوشان به شهر کرمانشاه و تقویت فشار آب شبکه در این شهر پروژه خط بین مخازن چمن به مخزن جمهوری به طول ۲ هزار و ۴۰۰متر و ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت پمپاژ ۴۰۰ لیتر آب در ثانیه آغاز شد.

وی از پیش بینی اتمام این پروژه تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: با بهره برداری از این پروژه مشکل افت فشار آب مناطق تحت پوشش این مخازن که شامل شهرک‌های واقع در جنوب و جنوب غرب شهر کرمانشاه است، مرتفع خواهد شد.


داودی در پایان به دیگر طرح‌های در دست اقدام شرکت آبفا استان در شهر کرمانشاه اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: این طرح‌ها با افزایش ظرفیت تولید آب و ایجاد زیرساخت‌ها لازم موجب تقویت آب بین حوزه ای، توزیع عادلانه و مناسب آب در سطح شهر کرمانشاه خواهند شد و قطعاً با اجرای این پروژه‌ها در تابستان سال آینده شاهد تنش آبی در این شهر نخواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار