دادستان خبر داد؛:
دادستان شهرستان بهمئی از بازداشت قاتل در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ 21 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عبدالله حبیبی منش دادستان شهرستان بهمئی با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره قتل عمدی اخیر در شهرستان بهمئی، قاتل و دونفر از عوامل اصلی با نظارت دادستانی در صحنه و صدور دستورات قاطع و قانونی و حضور میدانی فرمانده انتظامی و اقدام بموقع بازداشت شدند.
 
حبیبی منش با هشدار به مخلین نظم و امنیت بیان کرد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و کسانی که بخواهد امنیت مردم را به خطر بیندازد بدانند که تحت رصد کامل هستند و همانطور که عاملان قتل در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند آن‌ها هم راه فرار از اقتدار نیروی انتظامی و دستگاه قضا ندارند و منتظر عواقب سخت آن هم باشند.
 
دادستان شهرستان بهمئی ادامه داد: ان شاءالله در اسرع وقت پرونده‌ی تشکیل شده در این خصوص تکمیل و جهت صدور حکم قاطع و اثرگذار به دادگاه صالح ارسال خواهد شد.

 
وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه امنیت زمانی پایدار می‌باشد که مردم محور باشند و نسبت به این موضوعات حساس باشند لذا از مردم شریف شهرستان بهمئی خواستارم جهت تامین امنیت کما فی سابق همکاری لازم را با پلیس و دستگاه قضا داشته باشند.
 
حبیبی منش در پایان بیان کرد: باید از زحمت‌های پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و حضور میدانی فرماندهی قدردانی و تشکر نمایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار