کد خبر: ۱۰۶۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴ 23 August 2022

کلانشهر اهواز بعنوان مرکز استان نفتخیز خوزستان و دومین قطب صنایع مادر تولید فولاد و صنایع مادر تولید شکر و کشاورزی و دیگر صنایع پایه و ارزشمند کشور گرانقدر و از همه مهمتر شهری معروف و شناخته شده در دنیای غرب و شرق و جهان امروز می‌باشد .
اما متاسفانه بدلیل عدم رسیدگی و توجه به منظر و اصول زیبائی و ضوابط شهری از نظر آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها ، این کلانشهر باارزش دنیا ، از منظر ظاهری و تمیزی ، تبدیل به یک شهر کم فروغ و غیر قابل تحمل جهت سکونت مردمی که در اقتصاد اول ایران اسلامی نقش بسزائی را دارند شده است .
لذا از شهردار محترم کلانشهر اهواز تقاضا می‌شود با همکاری همه شهردارهای مناطق ، نهضت نوسازی آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها را شروع و در دوره زمانبندی کوتاه مدت بپایان برسانند .
همچنین ‌از نماینده شریف و عالیقدر مقام معظم رهبری و استاندار محترم و بزرگوار و مسئولین گرانقدر ارگان‌های مهم و نمایندگان مردمی معزز شورای اسلامی در کلانشهر اهواز تقاضای پیگیری عاجل را داریم ، که هرچه سریعتر و در صورت امکان نسبت به منظر ظاهر و نوسازی آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر بزرگ و عظیم‌الشأن رسیدگی و اقدامات عاجل مبذول فرمایند .
شایان ذکر است که با این اقدام مهم و ارزشمند ، باعث افزایش روحیه و انگیزه مردم ساکن این کلانشهر مهم ، در بالا بردن بهره‌وری و رونق اقتصادی کشور اسلامی پهناورمان خواهد شد .

با توفیق روزافزون و پیشرفت کلانشهر عزیزمان اهواز
فردین پورنصیری.خبرنگارتابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار