مدیرکل تبلیغات استان ایلام:
مدیرکل تبلیغات استان ایلام گفت: تمامی نقاط هدفی که برای فضاسازی تصویری و صوتی لازم است شناسایی شده که با کمک فعالان مردمی محلات شهرستان ایلام را تحت تاثیر فضای اربعین قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ 24 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام محمدعلی نجفی در نشست کمیته فرهنگی اربعین با فعالان مردمی و معتمدین شهرستان ایلام اظهار کرد: اصل کار اربعین باید با حضور مردم باشد و سازمان‌ها و ارگان‌ها باید نقش تسهیلگر ایفا کنند نباید سازمان یا ارگانی به نیابت از مردم کار کند خود مردم باید پای کار باشند.

وی افزود: هر کاری که با محوریت مجموعه‌های مردمی و با کمک و تسهیلگری دستگاه‌های دولتی پیش رفته به نتایج موفقی رسیدیم.

مدیرکل تبلیغات استان تصریح کرد: کمیته فرهنگی اربعین در ۷ محور در حال انجام کار است، موضوع اول فضاسازی فرهنگی اربعین که در این زمینه مجموعه‌ها و ارگان‌های درون استانی پای کار و از ظرفیت خودشان استفاده کرده‌اند.

حجت الاسلام نجفی اضافه کرد: تمامی نقاط هدفی که برای فضاسازی تصویری و صوتی لازم است شناسایی شده که با کمک فعالان مردمی محلات شهرستان ایلام را تحت تاثیر فضای اربعین قرار خواهیم داد.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی کمیته فرهنگی در هزینه به هیئت‌های مردمی و محلات که مهمترین نقش در اربعین را دارد کمک می‌کند و شرایط، ضوابط را برای آنها تسهیل تا بتوانند یک فضاسازی خوبی در محلات ایجاد کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار