یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی و راه سازی کشور تحت عنوان منطقه دو آزادراه تهران شمال در استان البرز قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ 25 August 2022

به گزارش تابناک مازندران از ایسنا ، فتاح گفت: امید است این پروژه تا پایان بهار سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار گیرد چراکه امسال ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافته است.
رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: امید است منطقه دو آزادراه تهران-شمال تا پایان بهار سال ۱۴۰۲ مورد بهره‌برداری قرار گیرد چرا که امسال ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافته است.

 پرویز فتاح روز پنجشنبه سوم شهریور در جلسه بررسی فرصت های همکاری و تعامل بنیاد مستضعفان کشور با اهداف توسعه ای و ارتقا زیرساخت های البرز که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه طی دیدار با استاندار محترم و تشکیل این نشست موضوعات بسیاری مورد توافق قرار گرفت، افزود: یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی و راه سازی کشور تحت عنوان منطقه دو آزادراه تهران شمال در استان البرز قرار دارد.

وی ادامه داد: این پروژه بسیار فعال است و تکمیل آن روند مطلوبی را طی می کند که با بهره برداری از آن بار بزرگی از ترافیک ملی استان البرز کاسته می شود.

فتاح گفت: امید است این پروژه تا پایان بهار سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار گیرد چراکه امسال ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافته است.

وی افزود: بنیاد مستعضفان کشور املاکی در استان البرز دارد که بخشی از آنها از سوی استان برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن مورد درخواست است که طبق اعلام نیاز استاندار محترم البرز و با نگاه مثبت و به نفع مردم استان تصمیم گیری می شود.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
خخخخخ بعد37سال تازه هر4سال به 4سال یک قطغع را نصف نیمه افتتاح میکنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار