فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان از بسته بودن مرز‌های خسروی و سومار خبر داد و گفت: زائرانی که قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی و سفر به عتبات عالیات را دارند لازم است فعلا سفر خود را به تعویق انداخته و از مراجعه به مرز‌ها خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۶۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ 30 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: به دنبال ایجاد ناآرامی‌هایی در کشور عراق فعلا کار اعزام زائران اربعین به عتبات عالیات متوقف شده است.

وی ادامه داد: بنا بر این تصمیم، مرز خسروی در قصرشیرین که برای ورود و خروج زائران اربعین و مرز سومار در گیلانغرب که برای تردد موکب داران در نظرگرفته شده همانند مرز‌های مهران در ایلام و شلمچه و چذابه در خوزستان تا اطلاع بعدی بسته شده و هیچ ترددی به سمت عراق انجام نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: البته امکان بازگشت زائرانی که در عراق به سر می‌برند از طریق مرز‌های خسروی و سومار فراهم و آن‌ها می‌توانند از طریق این مرز‌ها وارد کشور شوند.

جاویدان در پایان گفت: به محض عادی شدن شرایط در عراق و بازگشایی مرزها، اطلاع رسانی لازم برای اعزام زائران به عتبات عالیات جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) انجام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار