سرپرست سازمان حفاظت محیط زیست استان ایلام بیان داشت : تمام مهمانسراهای محیط زیست در تمامی شهرستان‌های استان تجهیز و آماده خدمات دهی و اسکان به زائرین هستند.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 01 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی افزود : بنا به دستور مسئولان ستاد اربعین ادارات محیط زیست، جهاد کشاورزی و شرکت گاز به عنوان دستگاههای معین در شهرستان چرداول برای اربعین معرفی شده که در جلسه هفته گذشته با حضور فرماندار تقسیم وظایف محوله صورت گرفت.

وی گفت :  وسایلی از قبیل کولر، یخچال، فرش و دو تانکر آب با مخزن ۳۰۰۰ لیتری جهت توزیع آب در محل استقرار مواکب امامزاده جعفر شباب و پادگان سپاه حد فاصل زنجیره برای اسکان زائرین تجهیز شده اند.

محمدی مطرح کرد :  از ۱۵ شهریور اداره محیط زیست استان و شهرستان چرداول هر روز در دو موکب استقرار یافته حضور مستمر جهت پذیرایی از زائرین دارند.

 وی گفت : اعتبارات هزینه ای سازمان به صورت کشوری و ماهیانه پرداخت می شود که  طی مکاتبات با سازمان حفاظت محیط زیست کشور جهت تخصیص اعتبار برای اربعین جهت پذیرایی از زائرین قول های مساعدی داده شده تا بتوانیم خدمات قابل توجهی به مشتاقان ائمه معصومین علیه السلام ارائه دهیم.

محمدی خاطرنشان کرد : طی جلسه و مکاتبات صورت گرفته با نظارت سازمان محیط زیست بعد از اربعین پسماندها را با همکاری سازمان‌های مردم نهاد جمع‌آوری خواهیم کرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار