عملکرد ۳۰ ماهه مجمع خیرین و محرومیت زدایی بسیج شهرستان بابلسر
محمد طلوعی رئیس مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج شهرستان بابلسر در دیدار با جمعی از فعالان رسانه ای از کمک ۴۲ میلیارد تومانی نقدی و غیرنقدی این مجمع در ۳۰ ماهه گذشته خبر داد
کد خبر: ۱۰۶۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳ 04 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، محمد طلوعی رئیس مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج شهرستان بابلسر در دیدار با جمعی از فعالان رسانه ای از کمک ۴۲ میلیارد تومانی نقدی و غیرنقدی این مجمع در ۳۰ ماهه گذشته خبر داد . 

بر اساس این گزارش، محمد طلوعی در ادامه اظهار داشت :

بسیج سازندگی داری یک ماموریت مهم و اصلی بنام محرومیت زدایی است که در این راستا در حوزه های مختلف فعالیت می کند. 

کمک ۴۲ میلیارد تومانی نقدی و غیرنقدی مجمع خیرین بابلسر به محرومان
 

شناسایی و حمایت از خانواده های محروم و بی_بضاعت از مهمترین ماموریت های مجمع خیرین است.

رئیس مجمع خیرین و محرومیت زدایی بسیج بابلسر سخنانش را با عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم و صفر آغاز کرد و اظهار داشت که دست مردم را می بوسم و همواره امیدوارم از عملکرد ما به عنوان خدمتگزار راضی باشند.

در ابتدا باید از دکتر بازوند فرمانده محترم و انقلابی سپاه بابلسر تقدیر و تشکر کنم که همواره در کنار ما هستند و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.
در ضمن از زحمات سرهنگ قلی نیا دبیر مجمع خیرین تشکر میکنم که زحمات زیادی کشیده و با یگانهای شهری و روستایی در ارتباط است.

خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم هستند ، مردم به حکومت حقی دارند و حقشان اعتماد است.

یکی از وظایف مهم در جامعه اسلامی ، همان گونه که رهبر معظم انقلاب هم تاکید دارند و در قرآن کریم هم بارها به آن اشاره شده است گرفتن دست محرومیت است.

 انسان برای رسیدن به سعادت به دو بال نیاز دارد، اول عبادت و ارتباط با خدا و سپس خدمت رسانی به خلق خدا در حد توان می باشد.

در مجمع ۴۲ عضو داریم که سعی شده از همه ظرفیت ها استفاده کنیم، پزشکان ، مهندسان ،فرمانده پایگاه ها و دیگران به ما کمک می کنند

۲۱ نفر از اعضا از هادی شهر و بهنمیر هستند که در مجمع خیرین بسیج شهرستان بابلسر فعالیت می‌کنند

عملکرد کلی ۳۰ ماهه مجمع خیرین و محرومیت زدایی بسیج شهرستان بابلسر
اشتغال ۴۵ سرپرست خانواده
پرداخت وام قرض الحسنه با بهره پایین به ۲۵ خانوار

در این ۳۰ ماهه ۲۷ واحد مسکونی نوساز ساخته و به محرومین تحویل داده شد ، البته این موارد طبق فهرست کمیته امداد و بهزیستی اولویت بندی شده است.

این واحدها ۶۰ متری و هزینه ای حدود ۳۵۰ میلیون تومان که در مجموع نه میلیارد تومان برآورد شده است

همچنین ۲۰ واحد برای بازسازی و ترمیم داشتیم

در ضمن سه واحد مسکونی دیگر تا ماه آینده تحویل محرومان می شود البته تعهد داریم که ۱۲ واحد دیگر را تا پایان سال تحویل دهیم

ضمنأ کمک معیشت در بابلسر ۴۰ هزار بسته بصورت متمرکز بوده است که با تخفیف ۲۴ میلیارد تومان هزینه شده است و در بخش کرونا ، خرید و تولید ماسک، دستکش و سمپاشی حدودا ده میلیارد تومان هزینه کردیم

برای آزادی زندانیان غیر عمد برنامه ریزی کردیم ، یک نفر آزاد شده و مقدمات آزادی یک نفر دیگر فراهم شده و پیگیر کار آزادی دو زندانی دیگر هستیم

البته در پایان جا دارد از سایر عزیزان ، امام جمعه محترم و سایر مسیولین عزیز که در این امر خطیر ما را یاری دادند ، تشکر کنم.
باتشکر از شما و آرزوی سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب سخنانم را به پایان می برم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار