فرماندار چوار خبر داد؛
فرماندار چوار از آمادگی کامل این شهرستان جهت خدمت رسانی و استقبال از زائرین اربعین خبر داد
کد خبر: ۱۰۶۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵ 06 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ ابراهیم یعقوبی در این خصوص گفت: جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در شهرستان چوار تعداد ۸ موکب و ایستگاه صلواتی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: موکب های پتروشیمی ایلام در درب مسجد جامع شهر چوار، پالایشگاه گاز ایلام و شرکت پناه صنعت در ورودی شهر جهت ورود زائرین و موکب شهرداری جهت برگشت با همکاری نیروهای مردمی، بسیج، دستگاههای مربوطه و‌ هیات مذهبی خدمت رسانی خواهند نمود.

وی تصریح کرد: مسجد امام رضا ع، مسجد سیدالشهدا ع، مسجد صاحب الزمان عج چوار و مسجد امام حسین ع همانند سنوات گذشته مردمی و خودجوش به زائرین خدمت رسانی خواهند کرد و امسال با حضور همه جوانان و هیئت های مذهبی آماده خدمت رسانی به زوار خواهند بود.

فرماندار چوار ادامه داد: شرکت پتروشیمی ایلام و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و شهرک های صنعتی در تجهیز و تقویت و برپایی ایستگاه و تغذیه و اسکان و کمک به موکب های سطح شهرستان به عنوان معین شهرستان انتخاب و فعالیت خواهند داشت.

یعقوبی از راه اندازی موکب و اسکان موقت مسجد صاحب الزمان بهمن آباد و هم چنین ایستگاه صلواتی و موکب در محل مسجد بهمن آباد فعال خبر داد که در ایام رفت وبرگشت زائرین با ظرفیتی ۵۰۰ نفره خبر داد و برای اسکان در مدارس و سالن های ورزشی تدابیر لازم صرفا برای اسکان مهیا شده است

 رییس ستاد اربعین شهرستان چوار در ادامه افزود: علاوه بر خدمات رسانی در موکبها ، تعداد ۷ فضای مختلف آموزشی،ورزشی و مذهبی جهت اسکان موقت زوار در این مدت آماده خدمت رسانی هستند.

فرماندار چوار اضافه کرد: تمام دستگاههای خدمت رسان شورا و شهرداری، سپاه شهرستان ،مدیر عامل پتروشیمی و پالایش گاز ایلام ،هلال احمر،پلیس راهور ،نیروی انتظامی و اورژانس وورزش و جوانان ... در این مدت بصورت شبانه روزی مشغول فعالیت خواهند بود.

در پایان با توجه به حجم سنگین ورود وسایل نقلیه شخصی به شهرستان مهران و ممکن در روزهای آینده در خصوص ایجاد ظرفیت پارکینگ در شهرهای مسیر اربعین تدابیری اندیشیده شود ،مثل پارکینگ در سطح شهر چوار ،لذا از کسانی که فضا و امکانات در سطح شهر و مسیر تا ایلام دارند چنانچه این طرفیت وجود دارد با مراجعه به فرمانداری شهرستان جهت هماهنگی و همکاری برای کمک به مسافرین و زوار اباعبدالله مراجعه نمایند

در پایان از همه عزیزانی که به هر نحوی به این برنامه باشکوه کمک می‌کنند قدردانی می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار