نماینده ولی فقیه در استان ایلام:
تلاش همه مسئولین استان و مردم شهیدپرور این است که مراسم خدمت رسانی به زوار اربعین با کیفیت بیشتر و با ساماندهی مناسبتر انجام پذیرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 06 October 2015

به گزارش تابناک ایلام: جلسه ستاد اربعین شهرستان ایوان باحضور حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان ایلام، حجت الاسلام لروند امام جمعه شهرستان، بسطامی فرماندار ایوان و مسئولین محلی در دفتر امام جمعه ایوان برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین لطفی با اشاره به جنایات آل سعود در عربستان گفت: ضعف مدیریت و عدم اعتقاد به مناسک حج در بین مسئولان سعودی همیشه مشکلاتی را برای حجاج بوجود آورده است اما در حادثه اخیر به وضوح کارشکنی و خیانت دولت آل سعود دیده می شود، وزیر اطلاعات عربستان چندماه قبل از مراسم حج به اسرائیل سفر کرد و منشاء این فتنه در آنجا کلید خورده است .

وی افزود :این موضوع کاملا مشخص است که توطئه ی بیش نیست که به قصد انتقام گیری از مسلمانان را داشته و هر لحظه عده ی را مقصر این فاجعه می دانند تا خود را تبرئه کنند.

حجت الاسلام لطفی ادامه داد: اگر واکنش بموقع مقام معظم رهبری نبود دولت وهابی حتی یک پیکر حجاج را به ما پس نمی دادند، اقتدار رهبری باعث شد اینها عقب نشینی کنند و در مقابل خواسته های ما تمکین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام هدف از برگزاری این جلسه را قدر دانی از زحمات شهرستان ایوان خواند و افزود: سال گذشته مراسم اربعین حسینی به بهترین نحو در شهرستان اجرا شد و با کمک های مردم قهرمان استان حماسه ای عظیم خلق شد و آبروی استان ایلام بخوبی حفظ شد.

امام جمعه استان ایلام ادامه داد: جمعیت عظیمی که سال گذشته مهمان مردم ایلام بودند همگی در برگشت از مهمان نوازی و مردم داری، مردم خوب استان ایلام تعریف می کردند، اما متاسفانه صداوسیمای مرکز از پوشش مناسب این حماسه عظیم جا ماند ، هدف از تشکیل ستادهای اربعین اعلام آمادگی برای پذیرایی و خدمت رسانی مناسب به زائرین و رفع نواقص و کاستی های سال گذاشته است، انشالله در شهرستان ایوان با اشتیاقی که در بین مردم و تفاهمی که در میان مسئولین هست این مراسم به بهترین وجه اداره خواهد شد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد : تلاش همه مسئولین استان و مردم شهیدپرور این است مراسم خدمت رسانی به زوار اربعین با کیفیت بیشتر و با ساماندهی مناسبتر انجام پذیرد و بحمداله در شهرستان ایوان نیز کمیته های خدمت رسانی اربعین با محوریت دفتر امام جمعه شهرستان و فرماندار محترم تشکیل و آماده ارائه خدمت میباشد./پ


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار