فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تبیین عوامل اغتشاش‌های اخیر کشور گفت: عملکرد خوب و مردمی بودن پلیس باعث شد در حوادث اخیر مردم حامی پلیس باشند و نیروی انتظامی استان را در برابر هجمه‌های دشمنان تنها نگذارند و بار دیگر ثابت کردند پای نظام و انقلاب ایستاده اند.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 10 October 2022

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سپاه الغدیر، سردارحسین زارع کمالی در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد با تبریک هفته فراجا افزود: گرچه تعداد بسیار اندکی از مغرضان و معاندان علیه نظام و نیروی انتظامی هجمه‌هایی وارد کردند، اما اکثر مردم حامی پلیس هستند.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی در استان یزد در حوزه‌های مختلف عملکردی قابل تحسین دارد و این نشانگر زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان خدوم پلیس است .

زارع کمالی گفت: سپاه و نیروی انتظامی در استان یزد همیشه و در همه رویدادها یار و یاور مردم بوده و در حوادث گوناگون مانند کرونا و سیل پیشگامان خدمت رسانی به جامعه بوده اند و همکاری ارزنده ای میان آنها وجود دارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: شهدا بخصوص شهدای حریم امنیت، زینت دهنده این نظام هستند و باید یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.

سردارعباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این دیدار گفت: هماهنگی و تعامل بین سپاه و پلیس استان در ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان و پیشگیری از وقوع جرائم موثر بوده است که پلیس به سهم خود قدردان این همکاری و تعامل سازنده است.

از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه هفته نیروی انتظامی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار