معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: میزان صادرات استان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با هفت درصد رشد همراه بوده است.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵ 14 October 2022

به گزارش تابناک کرمانشاه بهزاد باباخانی در نشست کارگروه صادرات کالا‌های غیر نفتی استان اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی برای تردد حدود ۵۵۰ هزار زائر اربعین صورت گرفت و در کنار آن به صادرات و توسعه تجارت نیز توجه ویژه شد.

وی با بیان اینکه توسعه تجارت و افزایش صادرات از برنامه‌های اصلی و مهم استان است، افزود: در آینده نزدیک کمیته‌ای با محوریت دفتر اقتصادی استانداری و با حضور دستگاه‌های صمت، گمرک، اتاق بازرگانی و راهداری به منظور بررسی میزان صادرات در مرز‌های استان تشکیل خواهد شد.

وی گفت: بعد از تهیه گزارش توسط این کمیته، جلسات بعدی کارگروه توسعه صادرات درهمان مرز‌ها تشکیل خواهد شد، زیرا با جدیت به دنبال افزایش صادرات و تجارت به منظور کمک به رونق اقتصادی در استان  و رشد آن هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تعیین یکی از مرز‌های استان به منظور ایجاد مرز تخصصی در راستای کمک به توسعه صادرات و تجارت بیشتر در استان را مطرح خاطر نشان کرد: ارائه برنامه‌های آموزشی به تجار و افراد شاغل در بخش صادرات استان به منظور رونق اقتصادی در مرز‌ها نیز بسیار مهم و مورد تاکید است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار