رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از ارائه خدمات الکترونیک شهرداری قم در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ 16 October 2022

به گزارش تابناک قم، علی مؤمن حجازی از پیوستن شهرداری قم به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد و گفت: دولت درگاهی طراحی کرده که این درگاه پنجره‌ای واحد برای ورود همه دستگاه‌ها خدماتی و دولتی بوده تا بتوانند خدمات الکترونیکی خود را از این درگاه به مردم ارائه دهند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: تا امروز برخی از دستگاه‌ها بخشی از خدمات خود را در این درگاه متصل کرده‌اند و این‌که تمام خدمات به‌صورت واحد و یکجا در اختیار شهروندان ما قرار گیرد، یک اتفاق خوب در این حوزه خواهد بود و خوشبختانه شهرداری‌ها نیز بخشی از این پازل است.

او بیان کرد: شهروندان با ورود به این سامانه می‌توانند وارد قم یار شده و گیرنده مجموعه‌ای از سرویس‌های حوزه شهری مانند شهرسازی، حوزه خدمات شهری و مواردی مانند پرداخت عوارض، خدمات عمومی شهر، ارتباط با سامانه مردمی ۱۳۷ و… باشند و نیاز به احراز هویت مجدد نبوده و تنها یک‌بار احراز هویت می‌شوند.

مؤمن حجازی ادامه داد: مدت‌هاست شهرداری در حال ایجاد بستر مناسب برای پیوستن به این پنجره واحد کشوری بوده و ازاین‌پس شهروندان می‌توانند از این خدمات شهرداری در درگاه ملی خدمات الکترونیکی ایران استفاده کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار