مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام:
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: ۵۲۸ دانشجوی دوره‌های تحصیلات تکمیلی، شامل ۴۸۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۴۸ دانشجوی دکتری در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در دانشگاه ایلام پذیرش شدند.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 17 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ طاهره افشار اظهار داشت: از مجموع ۴۸۰ نفر دانشجویی که در مقطع  کارشناسی ارشد ثبت نام کرده‌اند، به تفکیک دانشکده‌ها، شامل؛ دانشکده ادبیات و علوم انسانی ۱۸۸ نفر، دانشکده علوم پایه ۴۸ نفر، دانشکده کشاورزی ۶۴ نفر، دانشکده فنی و مهندسی ۸۰ نفر، دانشکده الهیات و معارف اسلامی ۲۰ نفر و دانشکده پیرادامپزشکی ۱۰ نفر  و ۷۰ نفر نیز از طریق استعداد درخشان وارد این مقطع تحصیلی شدند.

وی افزود: ۴۸ نفر نیز در مقطع دکتری پذیرش شدند، که الان تمامی این دانشجویان به صورت حضوری در حال حضور در کلاس‌های درسی هستند.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام با بیان اینکه در مجموع  بیش از نیمی از ثبت نام شدگان دوره‌های تحصیلات تکمیلی را خانم‌ها تشکیل داده‌اند، گفت: در برخی از گرایش – رشته‌های تحصیلی استقبال دانشجویان بیش از سایر رشته‌ها بوده است، که در این زمینه می‌طلبد دانشگاه نسبت به شناسایی و راه‌اندازی رشته‌های جدید کاربردی و پر طرفدار اقدام کند، تا انشالله در آینده شاهد رشد هر چه بیشتر دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی باشیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار