فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون ۸۵۰ هزار بسته معیشتی در این استان بین نیازمندان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ 23 October 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا سردار «بهمن ریحانی» اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی که هر کدام به ارزش ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بود دربردارنده اقلام اساسی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند است که با همکاری خیران از ابتدای آغاز کرونا تاکنون در نقاط مختلف استان توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر این تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار بسته آموزشی و بهداشتی نیز در همین راستا در بین خانوادهئ‌های بی بضاعت استان توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با قدردانی از مشارکت همه جانبه خیران استان در اهدای کمک‌های مختلف به خانواده‌های کم بضاعت اضافه کرد: تاکنون تلاش شده است تا این بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان واقعی برسد.

سردار ریحانی تاکید کرد: علاوه بر این به مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان و پویش‌هایی همچون نذر قربانی گوشت گرم پس از ذبح بین نیازمندان توزیع شده است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات شایسته انجام شده در استان در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد نیز گفت: هزار و ۴۰۰ زندانی جرایم غیر عمد اقتصادی و مالی با کمک خیران اقتصادی و دستگاه قضایی سال گذشته از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

سردار ریحانی افزود: کرمانشاه در سال گذشته توانست پس از استان فارس رتبه دوم آزادسازی بیشترین تعداد زندانی را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار