رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز چهارشنبه، زنگ استکبار ستیزی در تمامی مدارس استان نواخته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ 01 November 2022

به گزارش تابناک قم، سومین جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این جلسه با تاکید بر حضور پرشور آحاد مردم بصیر و انقلابی قم به ویژه نوجوانان و جوانان عزیز در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: فردا، زنگ استکبار ستیزی در تمامی مدارس استان نواخته می‌شود.

حجت الاسلام محمد حسن ذاکری افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان، ساعت ۱۰ صبح از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به سمت میدان جانبازان و مصلای قدس برگزار می‌شود.

وی تدارک برنامه‌های متنوع از جمله حضور ورزشکاران و قهرمانان ملی، عروسک گردانی، عکس با تصاویر شهدا، اجرای سرود‌های دسته جمعی و متعدد توسط گروه‌های دانش آموزی، را از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد.

در این جلسه مدیران اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیما و سپاه، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های خود را برای برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار