معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: کلیه فرمانداران شهرستان‌ها به همراه شهرداری ها نسبت به راه اندازی و تجهیز مراکز ماده ۱۶ اقدام نمایند.
کد خبر: ۱۰۷۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ 09 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی ولی پوری در جلسه کمیته مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد حوزه مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: نقش تخصصی و مداخله گر سمن ها در کنار دولت می تواند به کاهش و کنترل معضل اعتیاد و آسیب های اجتماعی کمک کند.

وی با بیان اینکه با تقویت سازمان‌های مردم نهاد و آگاهی بخشی می توان زمینه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر را در جامعه فراهم کرد، افزود: در این راستا اجتناب از جزیره ای عمل کردن و لزوم هماهنگی بیشتر دستگاه ها در امر مبارزه با مواد مخدر و اتخاذ تدابیر موثر جهت جلوگیری از بازگشت بهبود یافتگان به دام اعتیاد ضرورت دارد.

ولی پوری تاکید کرد: در امر آموزش به بهبود یافتگان و خانواده های آنان کارگروهی متشکل از بهزیستی، فنی حرفه ای، شورای هماهنگی و سازمان زندان ها تشکیل شود، تمامی دستگاه‌های عضو در به روز رسانی سمن ها اقدام نمایند.

وی افزود: خیرین این حوزه نیز در ادامه خدمات رسانی به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ همکاری لازم را داشته باشند.

معاون استاندار تاکید کرد: کلیه فرمانداران شهرستان‌ها به همراه شهرداری ها نسبت به راه اندازی و تجهیز مراکز ماده ۱۶ اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار