معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه رفع موانع و مشکلات منجر به افزایش ٢ الی ٣ برابری میزان صادرات از مرز سومار می‌شود گفت: نشست‌های بررسی مشکلات این مرز ادامه دار خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۷۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 12 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهزاد باباخانی در حاشیه نشست بررسی مشکلات پایانه مرزی سومار همراه با مسئولان شهرستان گیلانغرب و اعضای کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان کرمانشاه، اظهار کرد: در جلسه کارگروه توسعه صادرات که در محل مرز سومار برگزار شد مسائل و مشکلات این مرز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از تصمیمات این بود که بررسی مشکلات همچنان ادامه داشته باشد یعنی چند جلسه را در هفته‌های آینده هم مختص مرز سومار برگزار کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بررسی مشکلات در این جلسات را در دو بخش اعلام کرد و گفت: یک بخش مشکلات داخلی مربوط به مرز‌ها است که سعی می‌کنیم در توسعه صادرات مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: یک بخش کار با طرف عراقی است مطالباتی از طرف عراقی داریم که حتما پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم مشکلات را هر چه سریعتر برطرف کنیم.

به گفته وی در هفت ماهه امسال مرز سومار بالغ بر ٣١٠ میلیون دلار صادرات داشته که نسبت به سال قبل رشد ٢١ درصدی داشته است.

باباخانی تاکید کرد: اگر مشکلات و موانع برطرف شود ٢ الی ٣ برابر هم می‌توانیم صادرات از طریق مرز سومار در سال داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار