مدیر کل منابع طبیعی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: هر گونه هزینه در حوزه آبخیزداری بهره برداری‌های اقتصادی، معیشتی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی خواهد داشت و منجر به حفاظت از آب و خاک می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 15 November 2022

انشاالله کولانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برنامه‌هایی که اداره کل منابع طبیعی استان در سفر رییس جمهور در نظر گرفت متنوع و تاثیر گذار است که منتظر ابلاغ اعتبارات آن هستیم تا اجرای پروژه‌ها را آغاز کنیم.

وی در ادامه به برنامه قرارگاه آبخیزداری و آبخوان داری اشاره کرد و گفت: قرارگاه آبخیزداری و آبخوان داری یا هدف انسجام بخشی در بخش آبخیزداری استان و با همکاری مشارکت‌های دستگاه‌های اجرایی و مردم برگزار می‌شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در خصوص اهمیت این حوزه ادامه داد: هر میزان هزینه در بخش آبخیزداری علاوه بر بهره برداری که برای مردم خواهد داشت به لحاظ اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و معیشتی برای مردم مثمر ثمر خواهد بود و همچنین منجر به حفاظت از خاک، آب، ذخیره‌ها و منابع است.

وی با بیان اینکه آب و خاک دو مقوله بسیار مهم است که به یک سرزمین آبادانی می‌دهند، تصریح کرد: به منظور مقابله با آلودگی هوا در راستای احداث پارک‌ها اقداماتی صورت گرفت.

کولانی تاکید کرد: فضای سبز ایجاد شده در این راستا شامل حاشیه راه ها، پارک‌های احداثی، طرح‌های مشارکتی با مردم و واگذاری اراضی به امور اراضی جهت احداث باغات بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار