چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان قم با هدف شناسایی استعدادهای برتر از امروز کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ 16 November 2022

به گزارش تابناک قم،  سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام استان در حاشیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم که از امروز کار خود را آغاز کرده است، گفت: این مسابقات در سه بخش پویانمایی بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزار تلفن همراه است که با هدف بهره گیری از فرصت‌های فضای مجازی و رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

سردار موحد ادامه داد: شناسایی استعداد‌ها در بخش‌های مختلف این رقابت می‌تواند موجب افزایش تولید محتوای مناسب در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، ایثار و شهادت باشد و همچنین به اشتغال زایی در این فضا هم کمک شایانی می‌کند.

یزدی نژاد، مدیر اجرایی این رقابت‌ها، گفت: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در دو بخش خواهران و برادران و از سن ۱۲ سال به بالاست.

وی افزود: از بین ۴۷ گروه شرکت کننده ۱۴ تیم در بخش نرم‌افزار، ۱۲ تیم در بخش بازی‌های تلفن همراه و ۲۱ تیم در بخش پویانمایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مدیر اجرایی این رقابت‌ها پایان این دوره از مسابقات را ۸ صبح روز جمعه ۲۶ آبان عنوان کرد و افزود: پس از داوری آثار از هر گروه سه تیم اول تا سوم به مسابقات کشوری که ۱۵ آذر به میزبانی تهران برگزار می‌شوند معرفی خواهد شد.

این مسابقات بین ۴۷ گروه از ۸ صبح امروز آغاز و تا ۴۸ ساعت ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار