امام جمعه کرمانشاه:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه غربی ها با مشکلات جامعه ما کاری ندارند گفت: هدف غربی ها نابودی اسلام است.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 17 November 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما در نشستی که با بسیجیان و فرماندهان نظامی و انتظامی کرمانشاه، به مناسبت هفته بسیج، برگزار شد اظهار کرد: بسیج و راه اندازی آن نتیجه تفکر امام (ره) برای دفاع از از اسلام و مبارزه با استکبار جهانی بود و بسیجیان در طول دوران دفاع مقدس آزمون خود را در عقب راندن دشمن به درستی پس دادند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس با ازخودگذشتگی، دین خود را به ملت و کشور ادا کردند، افزود: آمریکا از دیرباز دشمنی با ملت ایران داشته و دشمنان ایران اسلامی که استکبار جهانی در راس آنان قرار دارد با اصل دین مبین اسلام دچار مشکل هستند و ماهیت این دین را نمی خواهند دو مذهب شیعه و سنی هم برای آنان تفاوتی ندارد هدف اسلام است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: امروز ایران اسلامی در منطقه به عنوان یک قدرت شناخته می شود لذا خواهان تعطیلی اسلام ناب محمدی است بنابراین باید با تمام توان ایران اسلام و دین اسلام را حفاظت و نگهداری کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ اسلام به قیام امام حسین (ع) و تلاش برای حفظ دین اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه وجود دارد اماذغربی ها با این موضوع کاری ندارند آن ها نابودی اسلام را می خواهند. جوانان اگر کار و زندگی داشته باشند، فریب دشمنان را نمی‌خورند، لذا باید همه جانبه این بچه‌هایی که فریب تبلیغات رسانه‌های غربی را خورده‌اند، حمایت و هدایت کنیم.

آیت الله علمل تاکید کرد: امروز مهمترین کار خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها است، چون ملت ایران ملت شریفی هستند که هر زمان انقلاب اسلامی لازم داشته با همه وجود در خدمت دین مبین اسلام هستند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار