چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برترین های این رویداد پایان یافت.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ 04 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، این رویداد با هدف ایجاد نهضت تولید محتوا دیجیتال تخصصی، شناسایی تیم‌های تخصصی تولید محتوا دراستان، حمایت و آموزش و توانمندسازی تیم‌ها برای رسیدن به بازار کسب و کار اجرا شد.

دبیرخانه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اعلام کرد؛ ۲۳ تیم از ۲۹ آبان‌ به مدت ۲ روز در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای اندرویدی با یکدیگر رقابت کردند.

 

در بخش پویا نمایی بامحتوا سازی در حوزه جهاد صادقانه، شهید خوب، خدمات دولت، ملت شهادت، مشاهیر استان، جاذبه های گردشگری، رسومات محلی ۶ تیم به رقابت پرداختند که تیم سردار دلها از شهرستان بویراحمد رتبه اول، تیم حاج قاسم سلیمانی از شهرستان گچساران رتبه دوم و تیم دختران حجاب از شهرستان دنا رتبه سوم را کسب کردند.

 

شرکت کنندگان در بخش آپ های موبایلی باید در رابطه با توسعه گردشگری، کار و تلاش، اقتصاد داخلی، سرمایه گذاری، اشتغالزایی و نشان دادن ظرفیت های بومی به تولید می پرداختند که از هشت گروه شرکت کننده گروه بچه های دنا از شهرستان دنا رتبه اول، گروه سرزمین نفت از گچساران رتبه دوم و گروه آپ سازی زاگرس از شهرستان بویراحمد رتبه سوم را کسب کردند.

 

در بخش ساخت بازی های موبایلی شرکت کنندگان در زمینه بازیهای بومی و محلی، مقاومت، بازیهای فکری، کردشگری باهم رقابت کردند که داوران این رویداد رتبه سوم را به تولید گروه شهید سلیمانی از شهرستان لنده اهدا کردند و هیچ گروهی به عنوان گروه های اول و دوم برگزیده نشد.

 

هیات داوران چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در کهگیلویه و بویراحمد ۲ تیم آپ سازی را از شهرستان های گچساران و چرام به عنوان تولیدات قابل تقدیر دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار