کد خبر: ۱۰۸۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰ 09 December 2022

مهندس عبدالحسین حسن پور  بخشدارمرکزی بر ضرورت پیشگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی و تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی و باغی در روستاهای شهرستان  تاکید کرد.

عبدالحسین حسن پور امروز در حاشیه بازدید از روند ساخت و ساز در برخی از روستاهای این بخش گفت: کلیه دهیاران این بخش موظفند ضمن بازدید روزانه از سطح مناطق روستایی هرگونه تخلف در این خصوص را مورد پیگیری قرار دهند.

وی برخورد با هرگونه  تغییر غیر قانونی اراضی کشاورزی و همچنین ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق روستایی را یکی از مسائل مهم عنوان کرد و ادامه داد: عدم توجه به این مهم می تواند چالش ها و مشکلات بسیاری را در مناطق روستایی ایجاد کند.

❌❌ترویج ساخت و سازهای غیر مجاز ، از بین رفتن منابع طبیعی و اراضی کشاورزی ، تخریب محیط زیست ، از بین رفتن بافت روستایی از جمله مشکلات ساخت و سازهای غیر قانونی  و تغیر غیر مجاز اراضی کشاورزی دانست

 

بخشدار بخش مرکزی املش با تاکید بر اینکه روند برخورد با هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی در روستاهای منطقه با جدیت بیشتری دنبال می شود افزود:

طی چند روز اخیر نیز یک  آپارتمان سه طبقه که یک طبقه بصورت غیر مجاز در روستا ساخته شده بود شناسایی شد ودرهمین راستا پرونده تشکلیل گردید وبه کمسیون تخلفات ماده ۹۹جهت سیر مراحل قانونی ارجاع گردید

حسن پور در پایان از کلیه مردم و متقاضیان ساخت و ساز در سطح روستاهای منطقه خواست تا قبل از هرگونه ساخت و ساز ابتدا مجوزهای لازم را اخذ و پس از آن اقدام به ساخت کنند.

وی گفت: در غیر اینصورت ، با هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان املش  برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار