رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل دانشکده پزشکی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ 11 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر قباد محمدی بعد از ظهر شنبه در نشست با اعضا هیأت علمی دانشکده بهداشت کرمانشاه اظهار کرد: جلسات با اعضای هیأت علمی دانشگاه جز بهترین جلسه‌های کاری محسوب می‌شود چرا که ارتقا کیفیت آموزش و رسیدگی به مسائل و مشکلات دانشکده‌ها از اولویت‌ها در دانشگاه علوم پزشکی ماست.

وی افزود: اعضای هیأت علمی موتور پیشران دانشگاه، مملکت، اقتصاد، صنعت، فرهنگ و تحقیقات کشور هستند و جایگاه آنها جایگاه بسیار ارزنده‌ای است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی و فناوری و موفقیت‌های کسب شده در زمینه‌های مختلف مرهون تلاش و زحمات اعضای هیأت علمی است که مغز متفکر دانشگاه هستند.

محمدی بیان کرد: در حوادث اخیر اعضای هیأت علمی با مدیریت و هدایت صحیح دانشجویان باعث شدند دانشجویان و دانشگاهیان کمترین آسیب را ببینید.

وی ادامه داد: از اساتید تشکر می‌کنم که به خوبی در همه زمینه‌های فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی، علمی و آموزشی دانشجویان را به درستی هدایت می‌کنند و آنها را مانند فرزند خود می‌دانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: دانشکده بهداشت با وجود اساتید پیشکسوت و برجسته ای که دارد یکی از بهترین دانشکده‌های ما از نظر تولید علم است و ۵۰ درصد اساتید با H-Index (اچ ایندکس) بالا در این دانشکده هستند و از افتخارات ما محسوب می‌شود.

محمدی عنوان کرد: برنامه‌های توسعه‌ای خوبی در تمام زمینه‌ها در دانشگاه در حال انجام است و در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه دانشکده پزشکی و ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه دانشکده دندانپزشکی اختصاص یافته است و خوشبختانه در زمینه‌های مختلف بهداشتی درمانی حرکت دانشگاه رو به جلو است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار