رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نحوه ثبت نام پشت‌کنکوری‌ها برای شرکت در امتحانات ترمیم معدل را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۸۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 12 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا نیکزاد محمودی با اشاره به سهم 40 درصدی سابقه تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری در کنکور دی ماه امسال، گفت: داوطلبانی که دانش‌آموز نظام قدیم بوده و سابقه تحصیلی در پایگاه سنجش یا سامانه ساهت ندارند، می‌توانند برای شرکت در امتحانات نهایی دی ماه به مدارس بزرگسالان مراجعه و نسبت به ثبت نام برای شرکت در امتحانات  و ایجاد سابقه تحصیلی اقدام کنند.

محمودی افزود: علاوه بر این داوطلبانی هم که قصد ترمیم معدل دارند، باید برای ثبت نام و شرکت در امتحانات دی ماه به مدارس بزرگسالان مراجعه کنند.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه داوطلبان تنها یک بار می توانند متقاضی شرکت در امتحانات نهایی در هر یک از دروس خود شوند، گفت: داوطلبان چه برای ایجاد سابقه و چه برای ترمیم نمره تنها یکبار فرصت شرکت در امتحانات نهایی را دارند، اما این فرصت را دارند تا تعدادی از دروس خود را مثلا در امتحانات نهایی دی ماه امسال و بقیه را در امتحانات خرداد سال آینده امتحان بدهند و از این طریق معدل خود را بالا ببرند.

محمودی با بیان اینکه داوطلبان چه برای ایجاد سابقه تحصیلی و چه برای ترمیم نمره تا 27 آذر  فرصت دارند برای ثبت نام به مدارس بزرگسالان مراجعه کنند، گفت: امتحانات نهایی دی ماه از سوم دی ماه آغاز و تا 26 این ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: داوطلبان علاوه بر منطقه، ناحیه و شهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی خود می‌توانند در سایر مناطق نیز متقاضای شرکت در امتحانات نهایی شوند.

محمودی با بیان اینکه در استان کرمانشاه 52 مدرسه بزرگسال و داوطلب آزاد داریم، گفت: تاکنون 7222 نفر در استان کرمانشاه داوطلب شرکت در امتحانات نهایی دی ماه شده‌اند که احتمالا این آمار افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: دی ماه امسال 57 پایگاه در 24 منطقه آموزش و پرورش کرمانشاه مجری برگزاری امتحانات نهایی خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار