سردار «بهروز خوشبخت» به عنوان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه معرفی و از زحمات سردار ناصر باباخانی تقدیر شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ 15 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم امروز در مراسمی با حضور مسئولان استانی و سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار کشور، سردار «بهروز خوشبخت» به عنوان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه معرفی و از زحمات سردار «ناصر باباخانی» که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، تقدیر شد.

سردار بهروز خوشبخت مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اینکه مأموریت این بنیاد نشر ارزش‌های های دفاع مقدس به نسل جوان است اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و لزوم جهاد تبیین که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است امید داریم بتوانیم به انتقال این ارزش‌ها به نسل نوجوان و جوان با همکاری آموزش و پرورش اقدام کنیم.

وی عنوان کرد: بازدید دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی از موزه دفاع مقدس می‌تواند در انتقال پیام دفاع مقدس بسیار تأثیرگذار باشد.

خوشبخت گفت: امید داریم کمک‌ها برای راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس در استان کرمانشاه ادامه یابد که این استان باغ موزه‌‌ای در خور شأن داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار