مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از اجرای طرح های مختلف فرهنگی جهت خدمات رسانی به مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: کلینیک راه زندگی به مددجویان خدمات مشاوره ارائه می دهد.
کد خبر: ۱۰۸۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 17 December 2022

اجرای طرح های متنوع فرهنگی جهت خدمات رسانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی توسط کمیته امداد  اظهار کرد: طرح همدل از طرف امداد و آموزش و پرورش اجرا شد که بر اساس آن دانش آموزان تحت پوشش که در این مدارس حضور دارند از تخفیف 50 درصدی با رایگان شدن هزینه ثبت نامشان در مدارس بهره مند شوند.

وی افزود: استان کرمانشاه یکی از سه استان موفق کشور در اجرای این طرح بود، آموزش و پرورش همکاری بسیاری در اجرای طرح داشت و 820 نفر از دانش آموزان تحت پوشش ما سال گذشته در این مدارس ثبت نام کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: کمیته امداد هم در همین راستا وام هایی را برای تجهیز مدارس در اختیارشان قرار می دهد.

وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف فرهنگی، گفت: طرح های مختلفی در امداد اجرایی می شود که متولی تعدادی از آن ها امداد و برخی دیگر با سایر سازمان ها است.

وی طرح خدمات مشاوره مددجویان در کلینیک مشاوره  راه زندگی را یکی از دیگر طرح های اجرایی دانست و تصریح کرد: این کلینیک که با حضور مسئولین کشوری و استانی در شهرک دانش افتتاح شد.

وی یادآور شد: این کلینیک خدمات راهنمایی و مشاوره به مددجویان در ابعاد مختلف به صورت تخصصی ارائه می دهد و افراد غیر مددجو با هزینه بسیار پایین مشاوره می شوند.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد در کل استان نیرو و مشاور دارد که در حد توان و تخصص خود کار مشاوره فردی و گروهی را انجام می دهند و موارد خاص را به کلینیک ما ارجاع می دهند.

به گفته ترکمانه این کلینیک از مجموعه ای از روانشناسان خوب استان تشکیل شده که به شکل پروژه ای با کمیته امداد کار می کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار