سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه از تسهیلات سفر رئیس جمهور به عنوان یک فرصت ویژه برای تولید و اشتغال کرمانشاه یاد کرد.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷ 20 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر عبدالوحید محمدی بعد از ظهر دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان که با حضور مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد، اظهار کرد: تسهیلات بسیار ارزشمندی که در سفر رئیس جمهور برای کمک به طرح‌ها و پروژه‌های استان کرمانشاه در نظر گرفته شده یک فرصت بزرگ برای کمک به رونق تولید و اشتغال در استان است.

وی افزود: با توجه به نرخ بالای بیکاری در کرمانشاه این تسهیلات ارزشمند باید به شکل مناسب جذب شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: بانک‌ها متعهد به پرداخت تسهیلات به طرح‌های معرفی شده بر اساس سهمیه اعتباری مصوب در کمترین زمان ممکن هستند.

محمدی تاکید کرد: نحوه پرداخت تسهیلات سفر از سوی نهاد ریاست جمهوری به شکل منظم رصد می‌شود و هر بانکی که در پرداخت این تسهیلات اجتناب و یا اهمال کند باید به شکل مکتوب دلایل آن را عنوان کرد تا تصمیم لازم در مورد نحوه برخورد با موضوع گرفته شود.

وی گفت: برخی طرح‌های معرفی شده از دریافت تسهیلات انصراف داده‌اند که سریعاً طرح‌های جایگزین به بانک‌های عامل معرفی می‌شود.

محمدی اضافه کرد: بانک‌های عامل در کنار پرداخت تسهیلات مصوب سفر باید تسهیلات تکلیفی خود را هم طبق برنامه به متقاضیان پرداخت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار