در همایش تجلیل از حافظان امنیت
تابناک: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هوشمندی در برابر تهدیدات نرم دشمن در روند انتخابات ضروری است.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 08 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی، حسن بیگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در همایش تجلیل از حافظان امنیت استان مرکزی که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد اظهار کرد: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش رو است و دشمن فعالیت های گسترده ای را برای جریان سازی در این انتخابات شروع کرده است.

وی بیان کرد: اتخاذ تدابیر و تمهیدات نرم افزاری ، سخت افزاری و برنامه ریزی هوشمندانه برای زمان قبل، حین و پس از انتخابات توسط عوامل انتخابات امری مهم و اساسی است.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ادامه داد: دست اندرکاران اجرای انتخابات و مردم با بهره گیری از تدابیر و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب و نقطه نظرات دولت تدبیر و امید همانند سی و هفت سال گذشته دشمنان را ناامید و مایوس می کنند

حسن بیگی به گرامیداشت هفته ناجا اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی برای پویایی خود دست به اقدام های گسترده ای زده است که هر یک را می توان یک سند افتخار برای این نیروی ارزشی برشمرد.

وی گفت: نقش فرماندهی معظم کل قوا در اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی کشور بر همه آشکار است و اگر رهبری فرزانه و درایت ایشان در تمامی سطوح نبود، امروز این تحولات بزرگ در عرصه های مختلف از جمله نیروی انتظامی رخ نمی داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی اضافه کرد: تنها با یک نگاه گذرا به ساختار سازمانی نیروی انتظامی و تخصصی شدن پلیس عملیات، آگاهی، امنیت عمومی، راهور، پلیس راه، پلیس فتا، کلانتری ،پاسگاه ها و سایر یگان های انتظامی و توجه به نحوه به کارگیری نیروهای تخصصی در بخش های مختلف این تحولات به خوبی مشخص می شود    

حسن بیگی بیان کرد: موفقیت و عملکرد مطلوب در سایه آموزش مناسب و تخصصی به دست می آید و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه ای به این امر دارد و توقع می رود هر روز در راستای آموزش گام موثرتری برداشته شود

وی چند توصیه در خصوص برقراری هر چه بیشتر امنیت کرد و گفت: اجرای فرمان موکد رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا و سایر مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ایجاد پلیس ولایتمدار و مردم محور امری ضروری است که این مهم در استان مرکزی ایجاد شده و تاکید بر حفظ و ارتقاء آن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: در بحث ایجاد نظم و امنیت، باید محوریت برای ارتقاء احساس امنیت در بین آحاد جامعه باشد چراکه ارزیابی وجود امنیت بر اساس میزان احساس امنیت در جامعه صورت می گیرد.

حسن بیگی اظهار کرد: نیروی انتظامی به آموزش به ویژه آموزش تخصصی و حرفه ای باید توجه کند.

وی گفت: توجه به تعهد در به کارگیری نیروهای تخصصی در مشاغل مختلف کلید حل همه مشکلات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ادامه داد: توجه ویژه نیروی انتظامی به مدارا و الفت اسلامی در عین اجرای قانون اهمیت زیادی دارد تا جایی که این روحیه اخلاقی به صورت عینی برای مردم ملموس باشد.

حسن بیگی بیان کرد: در این رابطه لازم است به نیروهای تحت امر آموزش های مستمر در راستای برخورد صحیح با مردم و حفظ حقوق شهروندی ارائه شود.

وی گفت: هوشیاری و حضور مداوم در اماکن، تاسیسات و مراکز دارای طبقه بندی برای خنثی نمودن توطئه های احتمالی معاندین نظام امری ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی افزود: ایجاد تعامل لازم با نیروهای امنیتی، نظامی، اطلاعاتی و قضایی از جمله ضروریات ادای رسالت شما جان برکفان نیروی انتظامی وضامن موفقیت این نیرو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار